Gå til innhold

Hva synes folket om "bjørnefitte"?


AT1S

Anbefalte innlegg

Ja, tittelen sier det meste. Hva synes dere om den såkalte "bjørnefitta"? Er det noe du ville gått med? Tror du det er på vei inn, eller har det aldri vært noe særlig?

 

Et lite utvalg av "bjørnefitter"...

 

Jeg vil ikke ha noen innlegg som fretser andre, eller bruken av pels. Hvis du er imot bruk av pels, har du ikke noe her å gjøre :)

 

EDIT: La til "." i tittelen.

post-78419-1199119582_thumb.jpg

post-78419-1199119601_thumb.jpg

post-78419-1199119608_thumb.jpg

post-78419-1199119615_thumb.jpg

Endret av Haute couture
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg elsker BF`en min! hehe..maken til mere varm og god lue skal man lete lenge etter.

 

Ja, men synes du folk ser rare ut med dem på hodet. Det finnes jo forskjellige former og typer, men generellt.

 

Nei det synes jeg ikke. Jeg brukte min når jeg var ute på nyttårsaften ifjor. Mange som ville låne :)

Er helt svart den jeg har.

Lenke til kommentar
Vel du spurte, så.... Er imot bruk av pels.

 

Nå står det jo i begynnelsen av tråden at han ikke vil ha negative kommentarer om bruken av pels.

 

Selv syns jeg det er ganske så kult, og det varmer nok i massevis! :D

 

Selv har jeg selskinnsstøveletter, og jeg får stadig høre "stakkars selen", og jeg tenker på det selv også.. Men det er fremdeles de beste vinterskoene jeg noensinne har hatt. Gode og kjempevarme og gå med :D

 

Min oppfatning er at pels er noe av det beste på varme, selv om man får dårlig samvittighet om man tenker på de stakkars dyrene.

Lenke til kommentar

Kommentaren om "ingen negativ omtale av pels" ble lagt til etter min kommentar var skrevet.

Trådstarter hadde tydeligvis ikke tenkt seg nøye om hva han spurte om før han startet tråden.

Det finnes idag fullgode syntetiske erstatninger som et alternativ til pels. Når man starter en tråd og spør åpent om folks mening hadde det vært fint om man respekterte ALLES innlegg, ikke bare de som passer inn i sin egen sneversynte verden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...